Podpora

  • Ako si vyhľadám produkt?

    V časti OBJEDNAŤ TOVAR je možné vyhľadávať jednotlivé produkty cez vyhľadávacie okno, do ktorého napíšete časť alebo celý názov produktu (napr. púpava, Vinea biela), prípadne jeho typ obalu (napr. Rajec sklo, Vinea PET, KEG a pod.) alebo prostredníctvom jednotlivých značiek (napr. Kofola, Rajec, Vinea).

    TIP: Pre rýchlejšie vyhľadávanie produktov môžete využiť filter podľa typu obalu.

  • Ako si objednám tovar?

    Po zvolení počtu balení vložíte vybraný produkt do košíka kliknutím na tlačítko DO KOŠÍKA. V prípade, že produkt momentálne nie je dostupný, je označený ako NIE JE NA SKLADE.

    Počet balení môžete meniť buď pri vkladaní produktov do košíka, ale aj v samotnom nákupnom košíku. V prípade, že zmeníte počet balení priamo v košíku, aktuálna výška objednávky sa vám zobrazí až po kliknutí na tlačítko PREPOČÍTAŤ KOŠÍK.

    Pokiaľ ste objednávku tovaru ukončili, kliknutím na tlačítko REKAPITULÁCIA OBJEDNÁVKY sa vám zobrazí sumár celej objednávky s výslednou sumou, dátumom dodania ako aj adresou, na ktorú vám bude tovar dovezený. Pokiaľ si želáte ešte upraviť objednávku, môžete tak urobiť kliknutím na tlačítko UPRAVIŤ OBJEDNÁVKU. V prípade, že chcete zmeniť dátum alebo miesto dodania, kliknite na tlačítko ZMENIŤ. Do okienka POZNÁMKA K OBJEDNÁVKE môžete v prípade potreby napísať vaše ďalšie požiadavky. Kliknutím na tlačítko ODOSLAŤ sa objednávka definitívne odošle na spracovanie. Automaticky Vám bude zaslaný potvrdzujúci email o Vašej objednávke.

    V prípade, že si aj po odoslaní objednávky prajete doplniť ešte nejaký produkt, prípadne chcete objednávku stornovať, kontaktujte nás na info@kofolanapriamo.sk.

    Po potvrdení a odoslaní objednávky vám automaticky na váš email príde potvrdenie o prijatí objednávky. Po spracovaní objednávky bude na váš email zaslané druhé potvrdenie spolu s rozpisom objednaného tovaru a konečnou sumou za objednávku. Aktuálny stav vašich objednávok si taktiež môžete skontrolovať po prihlásení na Váš účet vo svojom profile v časti Objednávky.

  • Ako funguje expresná objednávka?

    Expresná objednávka vám ešte viac zjednoduší a zrýchli celý proces objednávania. Kliknutím na tlačítko EXPRESNÁ OBJEDNÁVKA máte 2 možnosti. V prípade, že si vyberiete možnosť NAHRADIŤ, budú aktuálne položky vo Vašom nákupnom košíku vymazané a nahradené položkami z poslednej objednávky. Stlačením tlačítka DOPLNIŤ budú aktuálne položky v košíku doplnené položkami z poslednej objednávky. Tlačítkom ZRUŠIŤ sa vrátite naspäť do nákupného košíka bez akejkoľvek zmeny. V prípade, že v košíku nebudete mať žiadne položky, vytvorí sa Vám na základe Vašej poslednej odoslanej objednávky nová identická objednávka, ktorú si môžete v prípade potreby upraviť alebo aj hneď odoslať.

  • Aké ceny sú uvedené pri produktoch?

    Pri jednotlivých produktoch je uvedená cena bez DPH za jeden kus ako aj za celé balenie. V prípade, že sa na vami objednaný produkt vzťahuje akcia, produkt je označený modrou farbou a uvedená cena je už po zľave.

  • Aká je minimálna výška objednávky?

    Pri každej objednávke je potrebné splniť výšku minimálnej objednávky, ktorá je nastavená na základe typu segmentu, do ktorého je každý zákazník zaradený. Pokiaľ výška minimálnej objednávky nebude splnená, systém Vás na to upozorní a objednávku nebude možné odoslať.

  • Kedy dostanem tovar?

    Každá prevádzka má nastavené svoje závozové dni, na ktoré si môže objednať tovar. Platí pri tom pravidlo, že objednávku si treba nahlásiť minimálne 2 pracovné dni (48 hodín) pred závozovým dňom najneskôr do 16:45 (napr. ak máte závozový deň v pondelok, musíte si spraviť objednávku najneskôr vo štvrtok do 16:45; ak v utorok, musíte si objednať najneskôr v piatok do 16:45 atď.). V prípade, že si nahlásite objednávku po 16:45 hodine, systém posunie najbližší dátum dodania až na ďalší možný termín.

    Pri objednávke Vám systém automaticky ponúkne dátum najbližšieho možného dodania tovaru. Pokiaľ si ho želáte zmeniť , kliknite na tlačítko ZMENIŤ a z vyobrazenej tabuľky s ďalšími možnými termínmi si vyberte dátum, ktorý Vám vyhovuje.

  • Ako si zmením miesto dodania?

    V prípade, že máte na Vašom účte zaregistrovaných viac prevádzok, kliknutím na prevádzku na hornej lište sa Vám zobrazí zoznam prevádzok, na ktoré si môžete objednať tovar. Jednoducho si vyberiete miesto dodania a môžete ďalej pokračovať v objednávke.

    Miesto dodania sa taktiež dá zmeniť v Sumáre objednávky, kliknite na tlačítko ZMENIŤ a vyberte si prevádzku, na ktorú si želáte doviezť objednaný tovar.

  • Čo ak zabudnem prihlasovacie údaje?

    V prípade, že ste zabudli vaše prihlasovacie údaje, kliknite na úvodnej strane webovej stránky na tlačítko ZABUDNUTÉ HESLO. Po vyplnení údajov bude na váš email zaslaný email s inštrukciami na obnovenie zabudnutého hesla, prostredníctvom ktorých si nastavíte nové heslo.

    Prihlasovacie meno je Vaša emailová adresa, ktorú ste administrátorovi uviedli pri registrácii vašej prevádzky. V prípade problémov nás prosím kontaktujte na info@kofolanapriamo.sk

  • Kde sa dozviem aktuálny stav nazbieraných bodov za objednávky?

    Aktuálny stav nazbieraných bodov v Partnerskom programe si môžete skontrolovať po prihlásení vo svojom profile v časti Prevádzky.

  • Zobrazovanie počasia

    Predpoveď počasia sa aktualizuje raz denne, pri prvom prihlásení v daný deň. Pri predpovedi sa vychádza z údajov o lokalite prevádzky a poštového smerovacieho čísla. V prípade, že je na jednom účte zaregistrovaných viac prevádzok, predpoveď sa zobrazuje pre aktuálne vybranú prevádzku.