Podpora

  • 1. ROZDELENIE ESHOPU

    Online objednávkový systém je rozdelený na 2 samostatné objednávkové sekcie - NÁPOJE a KÁVA A ČAJ.

    Každá sekcia je farebne odlíšená, má samostatný nákupný košík a oddelený proces nákupu.

    Pre produkty z jednotlivých sekcií je potrebné vytvoriť samostatnú objednávku.

    Produkty z jednotlivých sekcií nie je možné medzi sebou kombinovať.

  • 2. OBJEDNÁVKA TOVARU

    Produkty je možné vyhľadať cez vyhľadávacie okno, do ktorého napíšete časť alebo celý názov produktu (napr. Vinea biela), podľa typu obalu (napr. Rajec sklo, KEG) alebo prostredníctvom jednotlivých značiek (napr. Kofola, Rajec, Vinea).

    Po zvolení počtu balení vložte vybraný produkt do košíka.
    Počet balení sa môže meniť buď pri vkladaní produktov do košíka, ale aj v samotnom nákupnom košíku. V prípade, že zmeníte počet balení priamo v košíku, aktuálna hodnota objednávky sa vám zobrazí až po kliknutí na tlačítko PREPOČÍTAŤ KOŠÍK.

    Po ukončení objednávky sa kliknutím na tlačítko REKAPITULÁCIA OBJEDNÁVKY zobrazí sumár celej objednávky s výslednou sumou, dátumom dodania ako aj adresou, na ktorú bude tovar dovezený.

    V prípade potreby je možné ešte v tomto kroku upraviť objednávku, kliknutím na tlačítko UPRAVIŤ OBJEDNÁVKU.

    Ak máte na vašom účte zaregistrovaných viac prevádzok a chcete zmeniť miesto dodania, kliknite na tlačítko ZMENIŤ.

    Do políčka POZNÁMKA K OBJEDNÁVKE môžete v prípade potreby napísať vaše ďalšie požiadavky.

    Odoslaním sa objednávka definitívne odošle na spracovanie. Automaticky vám bude zaslaný potvrdzujúci email o vašej objednávke. Po spracovaní objednávky bude na váš email zaslané druhé potvrdenie spolu s rozpisom objednaného tovaru a konečnou sumou za objednávku. Aktuálny stav vašich objednávok si taktiež môžete skontrolovať v profile v časti Objednávky.

    V prípade, že si aj po odoslaní objednávky prajete objednávku upraviť, prípadne chcete objednávku stornovať, kontaktujte nás na info@kofolanapriamo.sk.

  • 3. EXPRESNÁ OBJEDNÁVKA

    Expresná objednávka vám ešte viac zjednoduší a zrýchli celý proces objednávania.

    Pri využití expresnej objednávky máte 2 možnosti:

    V prípade výberu možnosti NAHRADIŤ, budú aktuálne položky v nákupnom košíku vymazané a nahradené položkami z poslednej objednávky.

    Pri výbere možnosti DOPLNIŤ budú aktuálne položky v košíku doplnené položkami z poslednej objednávky.

    Pri výbere možnosti ZRUŠIŤ sa vrátite naspäť do nákupného košíka bez akejkoľvek zmeny.

    Ak nebudete mať v košíku žiadne položky, vytvorí sa na základe vašej poslednej odoslanej objednávky nová identická objednávka, ktorú si môžete v prípade potreby upraviť alebo aj hneď odoslať.

  • 4. CENY UVEDENÉ PRI PRODUKTOCH

    Pri jednotlivých produktoch je uvedená cena bez DPH za jeden kus ako aj za celé balenie. Ak sa na vami objednaný produkt vzťahuje akcia, produkt je označený nálepkou AKCIA a uvedená cena je už po zľave.

  • 5. MINIMÁLNA HODNOTA OBJEDNÁVKY

    Pri každej objednávke je potrebné splniť minimálnu hodnotu. Pokiaľ hodnota minimálnej objednávky nebude splnená, objednávku nebude možné odoslať.

    Minimálna hodnota objednávky pre sekciu NÁPOJE je 77,70 € bez DPH.

    Minimálna hodnota objednávky pre sekciu KÁVA A ČAJ je 35 € bez DPH.

  • 6. DODANIE TOVARU

    Pri objednávke vám systém automaticky ponúkne dátum najbližšieho závozu na vašu prevádzku.

    Objednávku produktov zo sekcie NÁPOJE treba odoslať minimálne 2 pracovné dni (48 hodín) pred závozovým dňom najneskôr do 16:45 hod.

    Objednávku produktov zo sekcie KÁVA A ČAJ treba odoslať minimálne 3 pracovné dni (72 hodín) pred závozovým dňom najneskôr do 14:45 hod.

    V prípade, že objednávku odošlete počas pracovného dňa po uzávierke, systém posunie najbližší dátum dodania na ďalší možný termín.

  • 7. ZABUDOL SOM PRIHLASOVACIE ÚDAJE

    V prípade, že ste zabudli vaše prihlasovacie údaje, kliknite na úvodnej strane webovej stránky na tlačítko ZABUDNUTÉ HESLO. Po vyplnení údajov bude na váš email zaslaný email s inštrukciami na obnovenie zabudnutého hesla, prostredníctvom ktorých si nastavíte nové heslo.

    Prihlasovacie meno je Vaša emailová adresa, ktorú ste administrátorovi uviedli pri registrácii vašej prevádzky.

    V prípade problémov nás prosím kontaktujte na info@kofolanapriamo.sk